Till dig min kärlek.



Vet inte vad som händer faktiskt, vet inte vad jag gör längre
Allting bara händer, jag gör först tänker sen. Och hur smart är de?
Men utan att behöva tänka. Utan att behöva ens fundera någonting
så vet jag, jag vet att jag älskar dig mest på hela jorden. Jag vet att jag ganska ofta gör fel.
Att jag skiter i vad du tycker, men de blir så.
Och du anar inte hur dåligt jag mår efter de. De finns inga ord för de.
Jag vill att du förstår hur ont de gör att se dig bara gå förbi eller så. Jag vet inte varför med så är de bara.
Baby, du är min värld mitt allt. Skulle verkligen inte vara någonting utan dig,och de är sant.
Jag behvöer dig för att kunna leva.
När du står brevid mig eller bara i min närhet, blir jag helt knäsvag. Och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag är verkligen kär i dig. Så är de, och jag vill ingenting annat än försätta ha dig vid min sida!
Allt de här kommer rakt ifrån mitt hjärta för de skriker efter dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0