Smärta..

Hej på er sötnosar ! :) Vad gör ni? Själv så sitter man här med värsta huvudvärken och är hur trött som helst. Så de blir antagligen ingen träning för mig idag. :( Inte bra, jag som varit as tagg på att träna innebandy idag. Men nääe, ingenting för mig just nu asså. Känner mig inte som en människa, men jaja. Dagen har varit lugn och så, men har som ni vet varit tröööött som fan! Tydligen så va pojkvän också trött idag så, ja.. kanske är de så att man ska vara trött nu? Haha, nej gud vad jag snackar bäst att jag avslutar de här super röriga inlägget och tar och sätter på mig en tjockare tröja. Sen drar jag och kollar på träning, PÖÖÖÖÖSS! ♥




Kommentarer
Postat av: karoline

vem är din pojkvän? tack för en bra blogg:D

2011-01-19 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0