Myskväll!

De blir hemmakväll, har ingen lust att dra ut och träffa någon känner mig sjuk och så. Så ikväll blir de att vara hemma för min del. ska nog fixa mina dagar lite smått. Nu jävlar ska jag hålla dom fina! Är så 7kt dålig på de, dom går av och då orkar jag inte med dom mer. Haha, jaja men nu ska dom hålla sig fina iallfall! Gillart..  Och måste bara få säga att tiden går ovnligt fort nu för tiden. Jag menar hallå, imorgon är de söndag sen är de måndag. Och på måndag börjar iallafall jag skolan. Vet att de är många som börjar på tisdag, men självklart så gör inte gamla Björkhaga de. Men jaja, glad är jag iallafall. Nej, men de ska bli riktigt roligt att träffa alla igen. Har fan inte träffat pojkvän på hela lovet! Asssså shiiiiiiiiiiet, tiden har gått för fort! Så är de bara, har inte haft tid när han har kunnat och så. Men jaja, ska bli kul att träffa han och alla andra med såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0