@ Martas place!

Är hos Marta, slaggar här. Ni får ursäkta min uppdaterning men vafan, men man har ju ett liv! Vi sitter just nu och försöker få ut folk, som vill träffas. Har precis bett Jesper<3 att ringa mig. Så de är väl de som händer senare! Sen så snackar jag lite med Tobbe på facebook och med Leo på sms. Den jäveln ska ha feeeest och han tycke inte jag skulle komma för att jag har match imorgon. :( Men så kan de gå, gulligt av han som tänker på mig. Eller så tänker han gör någonting duuuuuuumt.. Tihihi, jaja skit samma. Ska gå iväg och fixa en grej nu och så har jag i n g e n t i n g att skriva om. Blev nämligen tvingad att blogga av Amanda, som jag snackar med på msn. Så vi hörs senare baaaabes, pöööööss sålänge!


Gör mig blooooond taaaack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0