Lite känslor bara!

För er som ställer så jävla mycket frågor och lalala. Så ja de är slut mellan mig och Aldin. Och de bara blev så. Vi snackade lite i lur ett tag och sen så blev de typ bara så. Asså, de är typ svårt att förklara. Vi är iallafall, riktigt bra vänner nu. Och ja jag vet att ni tänker att man inte kan vara så bra kompis med sitt ex. Men jag är faktiskt de, även om de bara gått 1 dag sen allt hände. Och aa. Men så är de.
Han kommer alltid att stå mig nära hjärtat. Men inte på samma sätt, inte på kärlek utan som en utav mina bästa vänner. Vi är riktigt lika han och jag faktiskt de vet vi alla. Så ja, vänner funkar bra !  De blir ng bäst för oss båda på de här sätter så ja, varför deppa?

Jag mår sjukt bra somjag skrev i inlägget under. Känns som om de bara kan bli bättre. Livet är faktiskt på topp, är stark med mina vänner. Även om man kanske inte tror de. Så är jag så sjukt stark! Alla minnen med vännerna, alla skratt. Underbart va ordet! Visst man ska inte bara tänka på andra och att de är vännerna som alltid finns och lalala. Men saken är att de gör jag, jag behöver mina vänner. Och så är de. Mina vänner betyder allt. 

Så tack till alla vänner och tack Aldin Bektesevic för tiden tillsammans. Nu är de nya minnen som gäller ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0