Ingen ork till någonting!



Har inte haft ork till att blogga. Eller har egentligen inte haft ork till någonting dom senaste 2 dagarna. Är trött som fan! Blääää, på de. Vet inte riktigt varför. Är bara otroligt sliten och trött på skolan. Tänk er redan nu! De är fan typ 5 veckor till sportlov och då jävlar är de ingen vila då ska jag fanemig vara med vänner och shiit. Hela veckan, har ju typ ingen fritid nu för tiden de är bara, skola, träna, plugga hela dagarna! De känns inte riktigt okej faktiskt, eller jo men tycker synd om mina vänner eftersom jag är så osocial nuförtiden.

Dagen har varit lugn men har varit huuuur trött som helst, vi kollade på Romeo och Julia som 9D spelade. Riktigt bra faktiskt! Satt med tjejerna och Olle, och hade de lite kul sådär. PÅ lunchen va jag med Karro, vi satt och snacka om allt och inget. De jäveln va tvungen att göra lite saker, så jag fick daaaamp. Men tänker inte säga vad, men de spelar ingen roll. Iallafall, så hade vi 1 lektion till sen slutade vi.
Har ingenting mer att säga. Än att jag är sliten och nog antagligen somnar snart?! Nej, men nu ska jag piggna till lite och sen blir de träning. Som dumma Robin inte tänker komma på. Nej, men jaja. Har ju ändå min b-rudar, som jag är med. Men blir ensam på bussen hem, stackars mig! Nej gud vad jag snackar om ingenting, jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0