Ingen lust..

Har precis kommit in. Har suttit ute på trappan typ hela kvällen, gråtit sönder och bara täääänkt på allt och inget. De fuknar inte så bra i mitt liv, de går i berg och dalbannor. Men de är väl så de är, livet är inte som en dans på rosor. Men jag förstår inte vad de är för fel på mig? Jag sätter mig ute kollar upp på himmlen, och jag börjar gråta. Tårarna bara rinner och rinner. De är väl antagligen ganska mycket som är fel just nu. De har blivit så fel på den sista tiden. Allting man gör tolkas fel och de blir bara fel!
Orkar inte ta upp någonting här. För jag blir så irreterad när folk som läser min blogg som jag aldrig prata med innan eller så, kommer fram och frågar hur de är! Man bah WTF, känner jag dig?! Tro inte att ni känner mig bara för att ni läser min blogg de är långt ifrån!

Men den här helgen ska jag ta de chill bara tänka på träning och innebandy, farmor fylller ju år. Så ska dit, så de ska bli najs. Så inga tankar ska jag ge till negativa tankar. Match mot huddinge på söndag, och mot Ellen och Amanda mina sötnosar imorgon. Saknar dom som fan! Så är de, Den här helgen ska bli l y c k a d. Även om jag vet att den inte kommer att bli de. Men nu ska jag sätta på en film och låta den här dagen sluta i tårar. Men imorgon är de andra bullar !


Kommentarer
Postat av: Bettan<33333Liza

åhhh gumman! finns här!<33333

2011-01-15 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0