Hotellrummet.

Sitter nu på hotellrummet med Stina, Elin och Emelie. Fast Elin bor inte här, men hon kommer typ hit hela tiden. Tihihihi :D Jaja. Vi har spelat 2 matcher idag första mot Sten Sture, ju konstigt namn men jaja. Men förlorade iallafall med typ 4-0. Sen spelade vi en till match nyss mot något wierd Finsktlag, vi van den matchen med 4-2. De va en as liten brud som stod och typ puttade Elin och Elin är ju ganska lång. Så de såg skit kul ut. Men utöver de, så va Tobias och Leo satt på läktaren. men dom jävlarna sa ingenting, innan jag kom ner på plan när dom skrek: Kom igen nu Mysan! Trodde jag skulle döööööööööööööööö fan! Fett pinasmt va de iallafall.. Aja, men nu ska jag stänga ner datan. Eftersom vi ska upp halv 7 imorgon typ. Så puuuuuuuss på er för idag. Och juste skulle bara säga att jag fick spela ändå, skulle ju egentligen inte de. Men jaja. hejdå nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0