Hoppas, hoppas, hoppas!

Hej sweeeties, förlåt för min super dåliga uppdatering. Men sånt är livet ibland, de suger att jag inte bloggar vet de redan. Men så kan de gå. Hursomhelst, då har dagen varit lugn och så. Lite kaos eftersom de hände lite saker igår om man säger så. Men vi tar de i ett annat inlägg. Iallafall så kom Marta till min skola för att göra lite saker. Haha, hoppas på dig gumman!  Vill verkligen, men jaja nu ska vi inte avslöja för mycket. Aja, efter drog vi till donken och käka. Och sen vidare hem till henne. Men hon skulle tagga och träffa killen så ja nu är jag hemma. Träning om typ 1 timme.  Gillas stort, även om man inte kan gå efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0