Hata min dator eller blogg.se!



Som de står i rubriken, hata min dator eller blogg.se! För mina inlägg kom inte upp, hade skrivit typ  till. Men nääe, då läggs dom inte upp snacka om irreterande.

Iallafall, hej på er ! Hur är de med mina söta läsare? Med mig är de iallafall sjukt bra! Dagen har rullat på bra och jag har haft toppen humör idag. Va övertrött imorse då jag va typ AS flumm. Haha, eller Amanda vad säger du? Haha! Vi hade ingen första lektion Anita va inte där, yeeey håltimme ! Baby, i like it ! Vi borde ha de oftare enligt mig. Tihihihi. Jaja, men då satt vi vid skåpen och bara flummade sönder. Vi hade no-prov, och Spanska-prov idag också, känns som om de gick bra! No;n va jag ganska säker på men inte spanskan. Men så kan de gå!
Senare blire träning, och ja vad mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0