Glad idag.

Eller ja glad och glad. Men är iallafall på bra tankar just nu, vi får väl se hur de blir ikväll.

Aja, hej på er föresten! Har kommit hem från farmor nu. De blev en lunch/middag efter matchen med henne och farfar. Sen satte vi oss óch fikade lite och så vidare. Vi har diskuterat mitt godislöfte som jag ska ha de här året. Och vet ni vad? Jag har kommit fram till att jag nog inte vill ha någonting. För fatta man går ner i vikt. Nej, men tänk hur mycket pengar man tjänar iallafall på att inte köpa godis. De är sjuk egentligen. :D Haha, hursom så är de hallen som gäller sen hem och ta de chill. Kanske drar ut och träffar Marta och några andra roliga. Som kan få mig på andra tankar. Man måste ju fördröja tiden liksom. Och jag gör ingenting annat än att vara med mina vänner just nu. Vi får väl seee hur de blir. Ska iallafall vara hemma tidigt. Eller aaa, vid typ 10. Eftersom de är match imorgon. Men jaja.

De va sjukt kul att träffa tjejerna igen, alltså Amanda och Ellen. Saknat dom som ni vet! Vi vann med 4-3 och riktigt dåliga va vi! :( Men jaja, så kan de gå.

Nu ska jag sminka mig, bloggar från mobilen och när jag kommer hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0