Varför är de så jävla kallt ute för?!

Hejsan bitches, de är freeeeedag och snacka om att jag har längtat efter denna underbara dag! Nu är de helg vilket är underbart. Dagen har faktiskt varit helt okej även fast vi slutade 3 och jag inte fick allt jag ville sagt till olika personer men får väl ta de med dom på måndag eller någonting. :S Iallafall, så skulle Alex och Anton komma till vår skola och möta oss. Men näääääe, då kommer dom inte cepebarn! Så va 7kt arg och typ besviken på dom för jag skulle hem till Alex också men aja. Så jag och Marta drog och träffade dom i idro ist. Va med dom i typ 1½ timme sen drog vi hem. Och har varit ute och träffat några. Och sååå, fast vi drog hem för att de va så jävla kallt och nu sitter vi och tittar på film och bara myser. Så slutar nog vår kväll också för jag är super trött! :o
Jag bloggar antagligen inte så mycket i helgen men något inlägg då och då. Men har ganska fullt upp men jaja. Puss så länge!

Orkar inte med bild just nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0