Vad är de med folk egentligen?

Sitter här med Marta, har varit sjuk så tränade inte idag. Men aja, jag förstår seriöst inte vad de är med folk nu för tiden, en kärring lacka på oss för att vi typ satt på ett räcke och en gubbe till mig bah: men spotta då spotta då. Man bah, what vad har du med mig att göra? Om jag vill ha mitt saliv ur min mun är de väl mitt problem inte hans? :o

Lite irreterad sådär. Men iallafall, slagga hos Linnea istället allihoppa. Vi hade de najsigt! Jag och Marta drog till Huddinge och kollade på dryga Kasper och SNAGGADE Jeppe(Han har snaggat sig!!!!!!:@) dom mötte Tullinge's 97or. Och vann med 3-0! Satt med Linus, den skitungen som är sjuk. Inte mycket att berätta just nu, så jag bloggar senare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0