1 Februari 2011.

Sitter här och raderar inlägg på facebook. Har lust att typ börja om där. Nej , men asså aa. Så ja de är väl de jag gör just nu, och juste man får ju inte glömma att jag dunkar petter! Älskar hans låtar .. :o Tihihiihihih, kommer nog antagligen komma upp någon senare! ;) Men dagen har varit lugn, förutom att jag fick damp. Seriöst d a m p på vår paralell klass. Jävla sääär barn, dom tog mina nycklar när dom satt i skåpet. Och folk tar dom sådär hela tiden så nu tappade jag humöret. Så jag blev SUR ! Dåligt humör va de, kan jag looova! Usch på dom, hat på stoooor nivå! Slutade iallafall 10 över 1. Då drog Marta, Bea och jag till tumba. Bea drog och jag och bästavän Marta drog in på H&M. Marta köpte lite stuffs, vi drog till bussen och vidare till Falkberg. Där vi träffade Jesper, Adam, Musse, sen träffade man ju lite annat folk också. Ajaaaa, vi drog hem till mig. Och nu sitter jag själv. Träning senare ingenting mer att säga. :)



gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0