Typ av killar jag faller för..

Asså jag har i n g e n jävla aning. Jag faller väl oftast för folk som ser lite bra ut antar jag? Men ofta så är de personligheten som gör mycket, så dålig personlighet = no me. Haha, så de är någonting som har stor betydelse! Sen så får dom inte vara snaggade, och då menar jag HELT snaggade. Jag har någonting emot de alltså! Vet inte varför, men så är de bara. Han ska helst ha fin klädstil. Men fin mage är ett MÅSTE ! Ingen jävla ölmaga för mig inte! Gärna ska han ha fina ögon, de är helt klart ett pluss!

De viktigaste för mig är att han ska vara trevlig och bry sig om mig. Att när jag mår dåligt så finns han där för mig. Att han inte är player! En av dom få som inte tänker på sex hela tiden utan faktiskt på vad jag tycker. Att han helt enkelt tänker med hjärnan inte med kuken.

Så alla killar där ute som vill ha mig skaffa, bra personlighet, fin mage, hår på huvudet, med de viktigaste av allt skaffa miiiig! :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0