Tror jag är kär?

Marta har precis dragit och så nu sitter jag här själv och pratar med lite people lite på facebook och så. Fryser och har världens huvud och mensverk. Aja, dagen har varit perfekt förutom lite små saker som att de är AS kallt ute och hemma. Sitter och fryser som en jävla jag vet inte vad! Vi drog och träffade Alex och Anton och även Bea och Amanda. Lite chill sådär! :) Hade inte ork till någonting mer så de va ju bra. Vi drog därifrån vid typ 3. Kasper ringde mig och frågade vad jag gjorde. Så jag sa åt han att springa till bussen, men han han inte :( Stackarn såg bussen. Men inte konstigt igentligen! Men aa, Maja, Gia och Julia gick på iallafall. Så hade väl lite kul med dom. Vi träffade Engström snabbt och sen så har vi bara varit hemma och kollat på film och sånt. Man måste ju liksom tare lite chill på studiedagen, så man är utvilad imorgon! ;)

Aja, nu ska jag dra mig till tv;n med ett täcke och kanske en till film? Vem vet..


Tidigare idag, tog dock inte den tröjan.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0