Tränat!

Har varit på träning och så. Nu sitter jag och chillar sönder, dock så har mitt dåliga humör kommit tillbaks. Men jag är verkligen depp och vill bra gråta just nu, fråga mig inte varför men så är de! Ingenting, är fel enligt mig. Jag har allting jag behöver! Kanske inte pojkvän men vafan, de kommer ska ni se sweeeties. Bara när och vem vet man ju inte än! ;)

Iallafall, så ska jag ta och dra ur allting i min garderob redan nu så jag slipper göra de imorgon. :) Nä driver, men asså jag skojar itne har gjort de nu typ 3 dagar i rad. bara för att JAG INTE HAR NÅGRA KLÄDER ATT HA PÅ MIG! Så ett måste är verkligen att dra och köpa lite nytt till graderoben. Kan bli så att de blir att rensa ur den i helgen. Bästavän Marta, ska ju till hennes land så. Men aja, drar lite planer för helgen på fredag. För just nu har jag typ inga! :o


Old pic! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0