Happy face!

Hej på er, bloggade inte mer igår. Han inte! Vi van i allafall matchen med 5-2, ett mål by Meeeee. :) Och gissa vem som stod på läkaren? LEEEEEEEEO ! Han spelade efter oss. Så fick träffa han en snabbis! Har saknat honom massssa! Så jag va såhäääääääär glad när jag gick hem.! :D Min beeeeebis, sitter faktiskt och messar med han nu. Aja, drog hem och firade min födelsedag typ månad senare! Haha, men de va bara med några.

Idagrå? :) Dagen har varit najsig, trevligt folk och lalalala. Som varje dag, väntade på Olle med Mickan och aa. Inge mer? Dog hem och tillbaks till träning och nu är jag tillbaks och sitter och glor på tv, har ingenting mer att skriva om och ska dra och duscha nu. Orkar inte blogga mer idag , skriver imorgon ist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0