Skridskor = Baaaajs !



Hej bitches ! :D

Idag har vi åkt skridskor. Asså trodde typ jag skulle ramla 465485 gånger! Men vet ni vad? Jag ramlade inte en ända gång! :D :D Helt otroligt fan. Jaja, hände inte så mycket mer. Drog till tumba med Marta och sen mötte jag upp Kasper och tog bussen med han för Marta skulle till typ Rönninge. Skitsamma, jag och Kasper hade AS kul, han vet vad jag menar! :p Så jag nu har jag precis käkat och sitter och lyssnar på musik och sjunger som en galning. HAHA!

Senare blir de träning antar jag? Känner att jag måste börja köra hårdare på min knä grejsak igen. Bläää, inte roligt! Men vad ska man göra liksom? Har iallafall slutat med gymnastik nu, så de blir inte lika mycket träningar och så. Så de ska nog bli bra ska vi se! Eller vi får iallafall hoppas på de .. :o Juste, bilden är gammal. Eller aa tagen för några veckor sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0