Ont i magen!

Asså förstår inte vad de är med mig, så fort jag käkar någonting så får jag ont i magen. Asså ååååh, får fan damp! Kan inte sitta,ligga,stå eller andas utan att de gör ooooont! Daaaamp :O

Iallafall, hej på er! Kom hem för kanske 1 timme sen. Har varit med älskling och Anton. Drog till tc med brudarna och köpte tuggumi och sen drog vi till Tuna och träffade killarna! Marta och Bea drog så då va de bara jag Anton och Alex kvar. Så vi drog till Anton för han skulle träna så han skulle typ hämta något. Men Jag och Alex stod utanför och hade de myyys. ;) Aja, drog till hans träning. Men satt bara och snackade med Alex. drog hem efter de och aa nu är jag hemma.

Vi hörs under kvällen antar jag. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0