Några måsten i sommar !


Dom här "kortare"t-shirten är bara ett måste iallafall för mig. Finast vore de ju om man hade dom till bara ett par jeans shorts och kanske ett par gladiatorskor med något ballt armband till. Så nu ska magen tränas sten hårt till sommaren så man kan gå runt och visa den :D


Volanger, eller vad man nu ska kalla de. Som ni ser när de är som flera lager eller vad man kan kalla de. Kolla på bilden så ser ni likheten i båda kläningarna. Ville också säga att ett måste för dom som är lite längre är långkläning riktigt snyggt! Tänk er en lång klänning på tillexempel midsommar med lite finare skor kanske och smycken. Kan de bli bättre? Nej tror inte de. :O Kanske inte den här över men ni förstår hoppas jag! Men jag är för kort för att ha långkläning ser ut som en dvärg så jag kör på kortkorta kläningar ist!


Röda Convers med ett par jeansshorts. Jag ska lätt gå och skaffa mig ett par röda convers innan den här sommaren. Så sjukt snyggt med bruna ben och ett par jeansshorts. En enkel outfit men ändå otroligt snygg! Medans jag håller på måste jag ge massor med kärlek till märket Convers, för att deras skor är såhääääääääär fina! :D Min samlig ska bli större, lätt !


Dessa linnen måste jag ta och köpa också! Ingen speciell andledning till de förutom att dom är grymt snygga! Som tillexempel den till vänster: Som är lite djupare i ärmarna och slapp, så man kan ha en busiter under. 7kt snyggt om man frågar mig! Sen den till höger: bara ett vanligt linne med djup rygg. Också 7kt snyggt om man frågar mig.


Just nu står de mella dessa två bikinis. Dock så har jag bara kollat på H&M då men måste bara säga att jag blev käär i båda två direkt. Men Vi få väl se vilken jag väljer. Kanske blir de båda två eller en heeelt annan? Men tycker nog att den till höger är finast, men ändå så ääääälskar jag den till vänster! :o Svårt att välja, tur att man inte behöver göra de än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0