My ♥ våfflor

Sitter nu här mätt som fan. Har precis käkat våfflor! Älskar.♥ Iallafall, så har spenderat min kväll i hallen med trevliga människor. :D Bland annat min kusin Jessica som kom och mötte mig när jag skulle dit. Faktiskt så va de hon som fick mig att komma från början. Vi pratade väl om allt och inget, riktigt skönt va de faktiskt! Sen drog hon satt med Lukas och snackade lite. Sen drog han också då kom min farbror och jag satt med han. Sen blev de 96 match då satt jag med farbror och Johanna även biffen Kasper en liten stund. Men den dryga&osociala-människan va tvungen att dra. Bläää på han ! :@ Nejdå, älskar lillen masssssa! ;) Hursom, så har jag inte så mycket mer att säga. Haft en trevlig kväll i innebandy-hallen. De kan man kalla kuligt liv !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0