Jag älskar tisdagar !



Muppig_chey_98 , hahah !

Hejsan
, hur är de med er söta läsare? :) Med mig är de superduper! Älskar tisdagar bara för att vi slutar 10 över 1! Dagen har gått snabbt första lektionen va musik, vi övade lite på vår lilla låt vi ska visa upp alltså Listen to your heart med Roxette grejen är att alla låtar måste vara från 80talet. Så ja de blev den, ångrar de som fan nu för den är trååååkig! Men så kan de gå, de kommer nog att bli bra tillslut ska ni se. ;) Aja iallafall, efter de hade vi mentorstid sen 30 minuters rast. Då gick jag och några in till träslöjden där Olles klass va. Hjälpte någon snubbe med att slipa bara för att jag är så snäll! :D Tihihih, iallafall så hade vi typ 1½ timme matte efter de och jag och Marta va grymma och jobbade på som fan! Vi va riktigt duktiga faktiskt :p Efter hade vi lunch och efter vi käkat satt vi och snackade lite med vår parallelklass, någonting har hänt med dom! :o Tahah, vi hade tillalut vår sista lektion som va spanska. Jag och Marta drog och käkade på sibylla. Eller aa en pommfritt.. Tjockast i stan blev vi också! Ingenting mer att berätta om dan, ska ta och käka nåågonting nu ska ju träna om några timmar! :D Så vi hörs senare.



Kommentarer
Postat av: ebbs

Söt bild!

2011-02-08 @ 17:04:38
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0