Ja skrattar idag, kanske gråter jag sen? Jag lever i nuet och ångrar mig inte sen.

Hejsan bitches! :)

Sitter här och kollar på OC, äääääälskar! Har träning om kanske 1 timme men åker om ungefär 30. Så de blir väl att blogga lite innan jag drar! Dagen har varit helt okej, spenderats i skolan som alla andra människor som inte har turen att sitta på ett jobb. Men gick ner till tumba med Marta, Abas och Kevin. Trevliga snubbar de där asså! :P  Vi ska tydligen dra till tuna på fredag, tahah :) Iallafall, så drog dom och jag och Marta tog tåget då vi träffade vi Anton K och en polare till han. Dom skulle också till Tullinge så aa. Vi tog bussen från stationen och nu är jag häär. Och ska snart dra igen!


Igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0