Härligdag.se

Hej babes :D,  kom precis hem efter att ha varit ute lite. Haha, först så va de några som bad oss komma ut så vi drog ut, men ena snubben vände typ för att han är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär feg. :@ Så vi drog vidare hem igen för att de va så 7kt kallt. Sen kommer Robin, Medhi, Dakke och Linus och knackar min morsa öppnade om jag dog asså. Pinsamt va de iallfall! Iallafall, vi drog ut med dom ett tag. Fick låna Robins jacka, gulligt av han tycker jag.. Eller så va de jag som baxade den! ;) Aja, men vi skulle snacka med en snubbe som inte vågade komma. Btw, de va samma som hade vänt första gången vi gick ut, hn är rädd för Marta typ. :o Haha, den lilla fegisen!

Dagen då? Den har varit chill mest innebandy. Eller aa typ hela dagen, vi drog till hallen efter att ha varit hos mig. Träffade Kappe, han är seriöst en av dom mest älskade personerna i mitt liv.Han får mig alltid att le. Älskar dig lillebror. Senare kom också Anton och Alex. Najsiga killar de där, förutom att dom älskar min rumpa och mina bröst. :O Tihih, men de är väl gulligt för vem gör inte de liksom? ;) Aja, sen har vi inte gjort så mycket mer. Men de gillar vi, vafan vem vill ha en fullbokad lördag? INTE JAG! Chillar hällre runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0