Vad gör man om man hatar sitt liv?



Allting är upp och ner, och allt kan bara gå och dö. Döööööö på allt! Kan någon ta mig här ifrån? Jag vill bort,bort,bort! Jag hatar dehär, jag klarar inte mera! Mitt hjärta är nu tomt. De har gått hål i mig! Tanken av att du faktiskt inte känner som du sagt , den sårar mig. Jag får en klump i magen som bara glir tyngre och tyngre. Jag årkar inte stå rak i ryggen längre. Nä, jag orkar seriöst ingenting längre!

Bloggar nog inte mer ikväll, mamma är borta, pappa åkt och letat efter henne. Kärlek sviker, min bästevän är sur och här sitter jag ensam i mitt rum lyssnar på depp musik och kan inte hålla tårarna inne längre.

Kommentarer
Postat av: Johanna

finns alltid My :) <3

2011-08-12 @ 23:14:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Hanna Brandell

Finns alltid som du vill snacka gumman!

2011-08-13 @ 00:21:58
Postat av: meron

hänt :/? <3

2011-08-13 @ 16:05:38
URL: http://mmitiku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0