Gal1 dag igåååår !

Tjafan, nu äntligen har jag tid till datorn! Dagen idag va sjukt jävla bäääst , fast idag ska bli ännu bättre förutom tanken på att lämna fina göteborg sen på kvällen! :( Vi åker vidare neråt ikväll nämligen. Aja, så va de liseberg igår helt jävla bäääst! Min bästaste åkar kompis Riiiikard och jag åkte typ allting tillsammans, höh bääst ju! :) Men har inte så mycket att berätta mer förutom: JAG ÅKTE ATMOSFEAR ! Dock så blundade jag typ hela och så, men åkte den gjorde  jag och jag har tyvärr lovat att åka den med Rikard idag igen. Shit happends, de är bara att blunda igen då ;) Men nu ska jag fixa mig och sen blire liseberg igen då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0