Amazing f*cking daaaaaaay !


gamal..

Shenahejsan! :) Hur är de med er såhär i slutet av sommarlovet..? ÅÅÅÅÅH, ååångest ! Jaja, dagen har varit kiiiing helt klart! Spenderat i innebandyhallen. Baby I like it ! :D som jag skrev på facebook "De känns riktigt jävla bra att man sitter i en innebandyhall igen! Och jag älskar tanken på att jag ska kolla på innebandy typ hela dagen. Innebandy är kärlek ♥". Verkligen sant! Davve och Kaspeeer kom dit sen också. Hade lite kul med dom och så. Kasper åker till international imorgon :( buhuuuuuu! Hur ska jag klara mig? Blääää, men han ska ha de bääääst. Min lilla batch. Haha , onödig information. Jaja, nu ska jag sluta snacka och sen ska jag ta och ringa någon människa typ. Höres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0