-


Arkiiiivet

Mamma kom hem igår tillslut. Då hittar hon mig sittande på golvet helt förstörd, helt knäckt. De måste varit jobbigt för henne, men vi satt ohc pratade och så i timmar. Älskar dig mamma! Sen gick vi till vardagsrummet och satte på Sherlock Holmes. Idag ska jag och mami åka och shoppa. VI tröstshoppar sa hon. Och de lät ju inte fel?  Så vi ska åka nu, sen ska jag träffa sötnosen. Fast han har börjat dryga som fan nu men vi får se. Efter de tar jag tåget till Huddinge och träffar Vendela iallafall. Får se vad vi hittar på men jaja. Vi hörs sen..



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; älskar dig gumman :) <3

2011-08-13 @ 17:15:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0