Naaaaaaajs !

Godmorgon, eller asså ja typ fast har varit vaken i typ 1653554 timmar redan. Vet bloggade inte mer igår hade inte tid helt enkelt! Men vi VAAAAAAAAAAAANN ! :D 2-1 till oss , som jag sa innan matchen jag älskar er hur de än går ! Men brudar nu älskar jag er lite mer än så. ;) Drog hem duschade, fixade mig, käkade och packade. på ca 1 timma ! *stolt* Drog till Mickan där Hanna va, vi satt och snackade och så. Efter ett tag gick jag och Hanna och mötte Kevin♥. Vi drog till Mickan och va där ett tag vid typ halv 10 kanske drog vi vidare till Viktor och Lova där Martin va. Vi hade en mysig kväll ute i deras studio/garage/pingisrum! HAHAHA, vi sov på madrasser delade me bebiiiiiiis♥. :D Vi kollade på 2 filmer, pluss Sune! Och massa youtubeklipp! :) Har iallafall haft en as rolig natt. Vi somnade runt halv 7 , sen vid 10 i 8 va de någon som gick upp på toa och skulle ta med sig mig tydligen så då blev hon och jag as pigg så vi hoppade runt och väckte alla! Så 1½ timme somn inatt! :thumup: Vi satte på 28 dagar senare, då jag somnade i Kevins♥ knä typ. Thihi gulligt. Efter de kollade vi på någon skit äcklig film som jag inte kommer ihåg vad den hette ! :) Läskig va den iallafall, vi ska typ se 2an på tisdag.. :o Kommer dö säger jag bara !

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan så jag får tillbaks lite energi! Så att jag orkar med träningen ikväll som jag inte har någon jävla ork till har ont i hela kroppen efter tacklingarna i knäna, ryggen, höften eller aa hela kroppen! Vi höres :)


gammal !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0