The day !

Hejsan, hur mår ni söta bloggreaders? :) Med mig är de faktiskt riktigt bra! Känner att liver rullar på nu. Allting går bara bättre och bättre för varje dag som går och de är ju inte helt fel? Dagen har varit superduper. Har fixat lite små saker som varit oklara. Och de är ju alltid bra! :D Annars har dagen gått som på en berg och dalbana. Men du funkar för mig!

Drog efterskolan ner till Tumba älskling♥ som satt och väntade på bussen med mig. Göööölligt ! :D Drog hem till Farmor och Farfar och åt. Sen vidare till träning! Träningen gick super duper,  vi tog lite bilder från fysen ute.. Haha! :) Ska försöka fixa dom! Lovar att ni ska få dom. Och denna gång LOVAR jag !



Älskar ljuset från solen! :o men mitt face = UGGLY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0