R.I.P min w995 ..

Godmorgon på er! Är sjukt trött, men är iallafall hemma nu. Ligger och smsar med folk, men min kur är ju liksom heeeelt cepe så ska ta och byta till min gamla rosa. Thihih, omg minnen med den mobilen undrar om de finns gamla sms kvar på den? :o

Aja, dagen igår va toppen! Eller nja helt okej iallafall. Drog upp med Mickan till Storvreten för att älskling♥ va där. Men de hade hänt lite saker så dom hade taggat ner till Tumba, vi gick ner dit och sen gick vi upp igen. Va uppe i storvreten med Anton I också. Mickan lånade min jacka så jag hade en typ blus på mig. Men tur att älskling♥ va där. Fick låna hans tröja :D Gulligt ! Aja, vi drog vid typ 20 i 8. Anton drog hem och vi drog till Mickan och hoppade. Sen laddade Mickans bror ner The grudge 3 till oss men vi hann inte se klart den. Kevin drog och vi gick och typ la oss.

Idag skulle vi gå upp typ tidigt för att Mickan skulle på vårgalan. Där för jag uppe nu! Snark.. Nej nu ska jag ta och lägga mig ner i min skönaste säng och smsa med folk och kolla igenom mina gamla sms på luren om de nu finns några ;) Sen blire att fixa sig och dra och träffa folket i Tööömba !


Nya luren.. eller aa gamla :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0