Pinsamdag nummer 2.



Amen tjafan, nu sitter jag här igen ? Åh gud va jag är sämst. Eller vad snackar jag om? Jag är ju bäst. Förvirrad_chey.nu ! Kan ju vara eftersom jag sov typ i 4 timmar? Nej gud nu känner jag att jag bara sitter och skriver massa tråkiga saker? :S De kanske är så. Nej men vafan?

För att komma in på andra saker så kan jag ju berätta om dagen. Som helt klart har varit en toppen dag. Även om jag som sagt fick typ 4 timmars sömn. Men påskcupen är påskcupen och då är de så! Och så har de varit dom senaste 3 åren! De gillas :D Jag och Vendela kollade på massa matcher. Och sen har vi typ skämt ut oss flera gånger fast de har tydligen visat sig att de va bra. Fast de va riktigt pinsamt då ! ;) Iallafall, så tänker jag inte dra de som igår. För aa.. Iallafall, så va de ju p98 vi va där för så vi kollade på Älsjös första match som dom tyvärr inte vann men dom fick ändå spela om 3e - 4e pris sen där dom vann mot Salem. Och så sjukt duktiga dom va ! :D Tyckte faktiskt dom skulle varit i final! Men jaja, dom släpte in fler mål så ja..

Efter första matchen va de Huddinge som mötte något lag? Dom vann iallafall så dom gick vidare till final! :D Den van dom mot Tumba med 5-3 och min käraste bästavän Kasper Broby gjorde faktiskt 2 mål i finalen kan varit 3? Men han gjorde ganska månda mål i dom andra matcherna också så ja! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0