Oavgjord, vinst !

Tjafan, idag va de ju som sagt min tur att spela och de gick ganska bra! :) Första matchen mot Ackers va inte speciellt bra, men de blev oavgjort 1-1. Andra matchen spelades mot TT vinst med 2-1 och jag gjorde ett sjukt fiiiint mål! :D *stolt* Nääe, men tden matchen spelade jag back och de gick riktigt bra faktiskt ! Så imorgon blir de nog att vara de igen. Och de gillas, för jag tycker om att spela back. Iallafall så blev jag också utvald av mina kära döttrar att vara lagkapten. Så de va ju kul! :)

Har också kollat på 96 och 97orna. Dom kommer att möta varandra i semi imorgon. Kul att se ! Upp tidigt imorgon igen. Och jag har en plan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0