Jag har varit utelåååst ;'(

Tjafan, sitter här och nu och spelar gittar. Försöker lära mig Wonderwall, dock en enklare version. Men whatever! De går iaf inte så där skit bra men de går iallafall framåt eftersom de är första riktigt låten jag kan! *tummen upp* Den har varit super duper chill. Drog till Tumba med massa, men jag och älskling♥ lämnade dom och gick till min buss och satt där. Mathilda kom efter ett tag, kulkul! Tog bussen hem, då jag gick förbi bmxparken där de va massa folk! De är ett tecken på sommar eller aa iallafall vår ! :D När jag gått vidare kommer de 3 cycklar efter mig då var de Chester, Adam och Lukas. Så snackade väl med dom ett tag för att fördröja tiden för jag va nämligen ute låst. Men kom hem tillslut iallafall och då va de bara sätta sig och vänta på pappa som skulle komma från jobbet. Så kan de gå! Fick ju sitta i solen så de va ju i och försig bara bra.

När pappa kom, tog jag gittaren och satte mig ut. Och sen dess har jag suttit där. Nu börjar dock solen gå ner och de är lite små kallt så kanske ska jag sätta mig inne och lira istället? Vet inte hur de blir.. Men någonting hittar jag på iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0