Jag Ä L S K A R mitt liv!



Sådär ja, ny duschad och fräääshig som bara den! Sitter nu i sängen med blött hår och ser ut som ett månster medans jag chattar med Kevin♥ på facebook sammtidigt som jag försöker få ner mitt liv på en blogg med bara ord. Jobbigt läge? Och vill ni veta vad jag mer gör? ;) Jag tänker på mitt liv, på mina fel steg och hur jag skulle kunnat gjort för att inte hamna där jag befinner mig idag eller näe där jag befann mig igår. Idag är mitt liv p e r f e k t ! fast... AA ! Kan inte bli bättre även om jag får mina panik utbrott ibland så är de ändå perfekt!

Jajaj, nej nu ska jag sluta älska mitt liv.. fast de är ju inte bra alls. Man ska ju älska sitt liv inte sant? Och nu när jag fått de ner skrivet på bloggen känns de ju 1000 gånger bättre ! Tummen upp för de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0