Hemma igen..

Då va man tillbaks efter en sjukt lyckad kväll, är otroligt glad att jag följde med! Va ju så otroligt arg och trött på allt innan vi skulle åka. Men de fixade sig rätt så snabbt! Satt och snackade med Rikard om allt och inget. Han är så otroligt rolig den där snubben asså! :D Vi va ute med deras hund, och typ så satt vi vid facebook. Eller inte så mycket, vi satt mest och bara pratade de har hänt mycke sen vi sågs sist kan man ju säga!

Sen fick jag reda på att han tydligen också ska till sportscamp vecka 2 iår SOM MIG ! :D Glad som fan. Den veckan asså, läääääängtar som fan! Sen ska vi till Lisseberg tillsammans också. Och som vanligt så kommer de nog bli massa middagar och sånt också så de ser vi fram emot ! :) GE MIG SOMMAR NU TACK! ♥


Bild på bästisen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0