Din dag idag! ♥







Älskling, vill bara att du ska veta att jag alltid kommer att älska dig. Hur mycket de än spårar ur, hur mycket vi än kommer att bråka. Vad som än händer, så kommer jag alltid älska dig. Vet att jag många gånger sagt att de alltid kommer att vara så och att den här gången menar jag de verkligen. Men nu gör jag de från djupet av mitt hjärta, så säger jag de för jag kommer verkligen alltid att älska dig, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. För vet du? Du är en av dom få jag är mig själv med. En av dom få jag känner mig trygg med. Du är en av dom få som jag verkligen älskar! Och de är speciellt för de är inte många jag är mig själv med, jag känner mig inte häller trygg med många.

Minns du när jag sa att jag sa att jag älskade, när jag tittade dig i ögonen. Och du log? Eller när vi sov hos Viktor med alla och du och jag sov tillsammans och du tog allt täcke så jag inte kunde sova så jag somnade i ditt knä sen? När vi satt nere vid träslöjden och du höll om mina knäväck och vi märker att Maria och dom garvade som fan för att de såg fel ut? När jag berättade om de Tina hade sagt till mig? Finns så mycket mer, för alla dagar med dig ger minst ett minne jag ska bära med mig genom hela mitt liv.

Jag har alltid fått höra att jag ska förändra mig, jag har alltid varit personen som varit osäker och svag. Du är personen som får mig att gilla mig själv, du är personen som får mig självsäker och stark! Du är en ängel utan vingar, en ängel från ovan. Så otroligt speciell, de är sjukt att du valde just mig. De finns så sjukt många andra brudar på jorden men de va mig du valde. Du förstår inte hur jävla lycklig jag är för de!

Du är allting som en tjej behöver. En omtänksam pojkvän, som finns och stöttar. De är väl typ vad dom flesta vill ha, inte sant? De underbara är att jag har de. För jag har dig! Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för allting du gör för mig. Bara allting! För liksom vad skulle jag vara utan dig? Utan min älskling som betyder mer än mest på denna jord. Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att finnas för dig. Jag kommer alltid att ställa upp. 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan, 31 dagar i månaden och 366 dagar om året. Du kan alltid ringa till mig eller komma om du vill prata med någon. För jag vill och kommer alltid vilja lyssna. Och jag hoppas du tycker samma sak. Utan dig är jag ingenting, de är du som har mina tankar varje dag. De är dig jag drömmer om.

Men idag är de din dag, bara din. Och jag hoppas du får de sjukt jävla bra älskling! För en sak är säker, jag kommer finnas brevid dig. Till den stunden du inte vill längre. ♥


Kommentarer
Postat av: Kevin

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw , fy fan vad du är sööööööööööööööööt såklart jag tycker sammmmmma <333333333333333333

2011-04-08 @ 06:01:44
Postat av: Klara :)♥

Vad gulligt!! ♥♥♥♥♥♥

2011-04-08 @ 16:33:52
URL: http://lillklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0