Dåliga My är i farten igen ..

Godmorgon, eller aa typ ca ;) Hände inte så mycke i skolan igår. De ända va väl typ att vi började jobba med riksteatern? När vi hade slutat drog jag, Wilma, HannaKevin♥ och hans polare ner till tumba. Jag och tjejerna gick in på H&M, jag fick med mig 2 bh och 1 par string ! :thumup: Vi drog sen vidare till Hanna, där vi hämtade pengar och bara chillade. Vid tiiiiep 4 drog vi till Mickan där redan Maria och Matilda va, där skulle vi spendera resten av kvällen. Fast riktigt så blev de inte, för vi drog till Robban's och käkade. Och duktiga som vi är åt vi alla sallader förutom Maria som åt kebab i bröööd ! :D När vi satt där inne kom Viktor och Martin dit och skulle hämta mat. Vi bestämde att vi skulle träffa dom senare. Vi gick och handlade och sen mötte vi upp Kevin♥. Och sen gick vi vidare till Viktor där vi spelade pingis och sjöng i deras studio. Vi drog därifrån vid typ halv 10 och då gick vi tillbaks till Mickan där vi satte på 28 dagar senare. :s Sen kom papi och hämtade mig vid typ 11, då drog jag hem satte på en film att somna till och somnade!

Idag är de KVAAAAAAAAAAAAAAARTSFINAL mot Ackers! Så de är dags att tagga till nu! Ska fixa lite låtar till mobilen nu, vi hörs om en kvart ! :D


Gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0