Arg, trött, irriterad, på dåligt humör, vill bara sjunka under jorden och allt kan gå och dö just nu!

Hej, är arg tröött och aa allt som står där i rubriken. Har ingen ork till någonting, sitter här och smsar med älskling♥ och försöker pigga upp mig med musik. Funkade ganska bra, tills jag kollade runt i mitt rum och insåg att jag behövde städa så ja.. bara att sätta igång efter jag skrivit de här inlägget.

Idag har de varit chill i skolan, matte som första, musik som andra sen idrott innan lunch. Vi körde brännboll som jag ääälskar inte för att jag är så bra på de men de finns minnen i de spelet eller vad fan man nu kallar de? Käkade , på lunchen skrev typ massa folk loser i pannan och sen ett nummer jag va loser #6 ;) Efter de och hade vi No och till sist Engelska. Mitt under engelska lektionen kommer Lukas helt random in och bah är de här 6orna? Jag bah; LUKAS VAD FAN GÖR DU HÄR? med värsta leendet, och han va påväg mot mig. Sen kommer Carina in och bah, UUUUUT ! Jag baah, meeeh. Så han och hans polare drog tror de va typ Alle W? Aja, hann aldrig träffa honom :( 

Jaja, vi slutade efter de och då drog jag, Maria och Mickan och fikade i Tulling för att fira Maria lite eftersom hon fyller år imorgon! :) Drog hem till henne Maria och Jag, Mickan drog. Va där ett tag och firade henne och så med hennes mamma och syster. Och sen dro jag hem. Och nu är jag hemma. Bloggar nog inte mer eftersom jag är på så otroligt dåligt humör idag så ni vet ..


Jag idag de står loser #6 i pannan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0