You make me happy! ♥





Hur fel de än känns så är de så här jag vill att de ska vara. Jag vill att de ska vara du och jag tillsammans. Ingenting annat! You are the person how make me happy. Hur mycket jag än kommer att vänta, så vet jag. Jag vet inners inne att de aldrig kommer bli så. För mina känslor är starkare än dina. Jag är bara lillasyster i din värld. Men i min är du så mycket mer än bara min storebror. Och saken är att du vet de, men du säger ingenting. Jag vill kunna kalla dig för min, och jag vill kunna säga att jag älskar dig. De vi hade va så jävla äkta, de va sann kärlek. Men vad som än händer så kommer jag alltid vara utan dig. Jag har försökt så många gånger, men jag försöker ändå kämpa. För det är dig jag älskar mest av allt. De är dig jag vill kunna älska, och framförallt bli älskad tillbaks av. Aldin Bektesevic, ja nu säger jag ditt namn. Jag berättar för alla! Låt dom göra vad dom vill, men de spelar ingen roll för mig för de är du som betyder någonting för mig. Ingenting annat spelar någon roll! Jag vet att de va länge sen nu, men ändå så vill jag ha dig bara dig. Inte någon annan! De är du, du bara du. Jag förstår att du kanske inte vill vara tillsammans, med någon som typ.. mig? Men du är värd att veta hur jag känner. För jag kommer ihåg tiderna vi hade tillsammans. Hur fina va inte dom? Du måste hålla med om att de va underbart. Även om dom tiderna inte är nu. Men dom fanns, och minnen finns kvar från de. Jag älskar dig Aldin Bektesevic, jag står för de för de är så jag känner!


Kommentarer
Postat av: steffy

feeett gulligt my♥♥



2010-09-30 @ 18:24:20
URL: http://ttsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0