Superduper !



Vrid på huvudet!


Nu har jag varit hemma, ett tag. Eller rättare sagt, nu har Denise, Alexandra och Sandra dragit. Så nu sitter jag och pratar med AmandaGusten på msn, vi snakar typ om allt och igenting som vanligt!  Tittar på idol också,. GO SEBASTIAN! OMGOMG, jag dööör för han och för len annan männsika. Menmen, om typ 15 minuter ska jag dra ut och göra mitt mitt trängingsprogram.  Duktiga jag!

De gick riktigt bra inne i stan. Hittade de mesta, några saker kvar. Men de till skolfotot är klappat och klart. Så de är bra!  Har väskan, och lite smått skit kvar att köpa. Men de kan jag göra typ när som helst! Ni får bilder på de jag köpte får ni imorgon, för jag orkar inte idag är helt slutkörd efter origenteringen har typ ont i hela kroppen. Men nu börjar idol igen och jag måste vara social mot Amanda nu. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0