Skolfoto!



Jag har faktiskt inte haft skolfota än.  Vi ska ha den 5 oktober, ganska sent men de funkar. Fast jag skulle helst vilja ha när man fortfarande är brun och fin. Nu har man ju fan blivit lika blek som en vit vägg. Blää, på de. Menhursomhelst, har ett dilemma och eftersom det ska fixas imorgon. så måste jag ha lite hjälp. FÖR JAG HAR INGEN JÄVLA ANING OM VAD MAN SKA PÅ SIG!? Vill inte ha någonting som är värsta fint, för de känns så fake. Ska de treflätor sådär på sidan, och de passar ju liksom inte till allt. Vill typ ha jeans men tröjan då? Har kollar runt lite på massa olika hemsidor och här är några dom alternativ jag har. Har faktiskt ingen aning, men någonting i den stilen, vad tycks? Jag lovar att jag kommer komma hem med någonting heeelt annat imorgon. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0