Rubrik brist? Ja, visst!

Hallojsan, sitter och tittar på Scrubs hos Pilen, de är typ de bästa programmet som går just nu.  Men snart börjar mitt liv, Totaly Spice(stavning?) ja de är mitt liv de.

Dagen? Ja, de har varit lååång. De är inte längsta dagen men vi har flest lektioner idag! Fast de gick ganska bra, fick typ daaamp på allt ett tag, men du fixade sig. Menmen imorse när jag vaknade va de typ 0 grader, de va typ iskallt. Så tog vinterjackan de va riktigt skönt! Dock inte lika skönt när jag skulle hem. Idag har jag haft, NOprov, matte, svenska, bild och som sista lektion hade vi slöjdet. Satt och pratade om allt och inget med Karolina och Diana, riktigt skönt faktisk. Älskar er storasystar! Men vi slutade tidigare för att Jari skulle på möte. Så drog till syslöjden och satt där och väntade på att dom skulle sluta så jag kunde gå ner till tumba med Maria och Mathilda. Men medans satt jag och underhöll Maria medans hon väntade på hjälp. Sen slutade dom och vi drog hem till Maria sen dess. Jaja nu ska vi titta vidare, bloggar mera snart! Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0