Ny blogg!


It's My biatch! ♥

Hej!
Min gammla blogg, gick typ inte att logga in på längre så fick fixa en ny. Och aa här är den? Ska börja om från början. Så de blir nog bra.  Ska fixa design och pilla lite med bloggen ett tag så ska vi nog se att fixar sig tillslut, haha!

Jag heter My Cristine Eriksson och därför fick bloggen heta mcee hade tänkt att den skulle heta bara mce men självklart va de upptaget.  Men de här blev bra de med! Jag är oftast en glad och sprallig tjej, men alla brister ju inte sant? Jag älskar att vara med mina vänner, spela innebandy och träna gymnastik. Jag går i skola i Björkhagaskola i Tumba men bor i Tullinge. Ja vad mer ska jag berätta? Läs och följ bloggen istället, så får ni veta mer om mig óm ni inte redan känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0