Utveckligssamtalsdag.

Tjenare!

Sitter hemma hos Maria kom precis hit. Har varit hos min sjukgymnast, för fucking sista gången. Halleluja! Idag är vi lediga. Vi har utvecklingsamtalsdag idag, vilken innebär: LEDIGHET! De gillar vi! Jag och Maria hade utvacklingsamtal samtidigt, så hon sov hos mig igår. Vi gjorde typ ingenting, hade ju så fruktansvärt ont i huvudet! Men de är över nu, som tur är.. De gick bra på utvecklingsamtalet, de tog typ 20 minuter bara, jag och mamma väntade på Maria och Karin och för dom tog de typ 40 minuter så jag hann träffa Amanda, DianaBinta, Aldin, och några från 5an. Hursom så ska jag vara social mot Maria nu för vi ska leka kockar och värma köttfärssås i micron. Cyaaa bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0