Kaos, tur att man har vännerna i Tullinge också!


Bild från idag, Angelica ♥ My! Jag älskar dig, sjukt mycket sis!

Hej,
är hemma från en ute kväll med Denise och Angelica. Vi va typ över allt i hela tullinge. Först kom Denise hit, och då drog vi upp och möte Angelica vid norskensbacken. Då gick vi och satte oss i en lek park och pratade. Men Denise fick för sig att hon skulle ha en klubba så vi gick till centrum och köpte en, jag fick också en!  Men hursom, vi gick tillbaks till lekparken och drog sen vi till hallen. Och hem efterde. Och här sitter jag nu, och är sjukt social mot mina föräldrar.

Dagen i skolan va kaos speciellt för mig och Bea, men de är ingenting jag tar upp i bloggen. Fick sluta 10 minuter tidigare! *hurra* Slutade vid halv 3 då drog jag hem och hämtade mina saker och sen körde pappa mig till huddinge centrum.  Där Stina och hennes mamma väntade. Så bytte bil och åkte hem till Stina. Vi satt där ett tag och typ bara snackade sen va de mot hallen som gällde.. Och den här gången va de inte tullinge hallen!  Utan typ Vistaskolan. Vi va tränare för hennes lilla syster säger bara, ajajaj mitt huvud. Hihi, nejdå. De gick bra faktiskt. Jag och Stina va grymma! Efter de drog jag hem och aa då kom Denise och allt de där, där uppe.

Förlåt för att de har varit lite dålig uppdatering dom sista dagarna! Ska faktiskt ta och skärpa mig, ska skicka bilder till Amanda och hon ska fixa en design. Så de blir super bra, då blir de lite roligare att kolla och så. Sen ska jag försöka ha nya bilder varje dag och så, låter de bra? Men jag kan faktiskt inte blogga mera idag, måste fixa mig måste sova. Ska upp tidigt imorgon för match mot inga mindre än ÖRBY! Jag döööör men nu måste jah tagga innan mami och pappa lackar ur! Puss och sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0