SUUUUPER GLAD!


Så här såg de ut förra året när Mathilda, Maria och Robin mulade mig..

Hejsan,
har pluggat fram till nu. Har lite små skit som va tvungen att bli klart enligt mig!  Nej, men asså aa.. De snöade ju i natt, sjukt fint tycker jag! Men sen så kommer vi till de här med mulningar.. Inte riktigt min grej om man säger så! Blir alltid mulad av killarna i 7an.  OCh dom är ju starkare än mig, så de är bara att ge upp när dom kommer.

Men vet ni? JAG BLEV INTE MULAD IDAG !!  De är helt otroligt, jag va helt säker på att jag skulle bli de. Sen så blev jag inte de. Till och med fastän Alle sa att han kunde vara de första som mulade mig. De är helt amazing! Jag är så lycklig, jag tror jag spricker av lycka snart. Sen lovar jag att de första som händer på måndag är att jag blir mulad. Men som tur är så smälter snön just nu så jag hoppas på att den är borta snart!

Kommentarer
Postat av: maria;D

hahahahahaha!those where the days;)

2010-10-24 @ 17:18:38
URL: http://mjaukattmedklos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0