Tjejer..



Kanske är jag inte den bästa, kanske finns jag aldrig där längre, kanske drar jag ner andra i skiten, kanske så har mitt hopp runnit ut. Jag vet inte vem jag är jag vet inte hur jag känner, jag har bara ett svart hål inom mig! Men de är en sak som jag vet, och de är att jag älskar er massor tjejer! De kanske inte helt bra mellan oss just nu, eller jag vet faktiskt inte. Men de är inte helt klart iallafall. Någonting har hänt och de är verkligen inte okej. Ingenting betyder mer än er i hela mitt liv! De finns ingen annan som är bättre än ni, jag lovar. Skulle hoppa framför ett tåg om ni så gjorde de, jag skulle göra mig av med allt om ni ville de, jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha er kvar.

En text fixar inte allt jag vet, en text läcker inga sår! Men jag vill att ni ska veta hur jag känner. För tjejer jag kan inte förklara hur kul jag alltid har med er. Ni va, ni är och ni kommer alltid att förbli mina bästavänner. Inte ett steg utan er! Jag minns sjukt väl alla dagar med er och jag hoppas ni gör de också. Jag vet att jag inte varit den roligaste personen på sista tiden, jag vet att jag har dragit ner er i skiten. Jag vet de, men de va verkligen inte så jag ville ha det! Jag vill att vi ska skratta och ha kul tillsammans! Men vi har glidit isär..

Amanada: De va nog dig de mesta började med. Eller egentligen va de han du förstår vad jag menar. Men jag vill att du vet att jag faktiskt inte vill ha han! Han är min bästa killkompis så är de faktiskt, han är ingenting mer. Han är din, inte min. Ni kommer att bli jätte söta tillsammans jag lover dig de Paandan!
Alexandra: Dig lärde jag känna först av alla och de har varit lite upp och ner mellan oss faktiskt. Vi har hittat tillbaks till varandra och nu har vi glidit isär igen. De är verkligen inte roligt. För jag har alltid roligt med dig. Du är min Flikka och jag är din Man. Så är de bara, vi är som piff och puff!
Denise: Vi va tajtare än någonsin för sisådär 2 veckor sen. Men som med dom andra så hände de någoning, Men jag vill om du läser de här att du ska veta att om de någon gång händer dig någonting så kan du alltid ringa mig. Vilken tid, vilken dag, vilken vecka, vilken månad! Jag finns alltid där. 
Sandra: Vi va super tajta i vintras, du vet bonusbarnen mot alla. Men vi träffas inte lika mycket längre! De är synd, vi hade alltid så roligt tillsammans! Hade man en dålig dag, så fanns du där och drog ett skämt. Du va en trogen vän!

Jag glömmer aldrig tiden, nej jag glömmer den aldrig! Men tjejer, vi måste fixa de här! Jag lever inte utan er, inte ett jälva steg. Ingenting, är någonting utan mina solstrålar. Utan er är de som en natt utan stjärnor, som ett hav utan fiskar. Tjejer, ni betyder allt och jag älskar er sjuk jävla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0