Tråkdag.!



Skojade de blev inte så, jag tänkte fel på klockan så jag började ta de lugnt. Men nä, de gick ju inte! Så jag fick ringa henne och säga att jag inte kunde komma. Passade även på att säga att säga att jag va sjuk, lite busigt så där. Men aja, dagen har varit sjukt tråkig. Mitt temprament sprack ett tag.. Men vi fick ju börja senare idag!  Vi gjorde de för att vi skulle kolla på två killar som pratade om branden i Götebor 98 typ. Fett hemsk historia måste jag säga, men blev faktiskt tagen några stunder! Fast de va riktigt tråkit så satt och smsade typ hela tiden.

När vi kom tillbaks till skolan, hade dom satt upp nya skolfoton. JAG SER UT SOM ETT HELVETE! Sen när jag skulle upp till skåpet, så mött jag Olle och någon dom bar Aldin i händerna och fötterna om ni fattar vad jag menar?  Och hans mobil låg på hans mage, men den ramlade av så tog den och sprang iväg som killarna gjorde med min lur igår. Kollade typ hans sms och jag vet inte vad. Men dom va så tråkiga så jag lämnade tillbaks den till han. Sen visade de sig att vi hade bild, så vi gick till den och fixa lite med våra saker. Efter hade vi lunch och sen matte. Efter matten hade vi våran sitta lite roliga lektion som va träslöjd. Men jag och träslöd funkar inte tillsammans! Så de gick inte jätte bra menmen.. Är nästan klar med min grej nu, visar bild när den är klar sen!

Men drog hem vid 20 i 3. Tog 5 över bussen hem, med Synne och Angelica. Sen kom jag hem stressade som fan. och aa då hände allt. Så när jag hade ringt till henne så satte jag mig och plugga och ja här är nu jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0